ASISTENČNÍ SLUŽBA OZP
Asistenční služba OZP je bezplatná pro všechny pojištěnce OZP.
Služba (také AS OZP) je odborně kvalifikovaná a pomáhá s konzultací zdravotních dotazů, vysvětlením lékových interakcí, zprostředkováním druhého názoru lékaře nebo nalezením volného termínu u smluvních poskytovatelů zdravotních služeb. Využitím služby souhlasíte se zpracováním osobních údajů nezbytných pro zajištění péče (např. předání kontaktu poskytovateli zdravotních služeb).
S ČÍM VÁM ASISTENČNÍ SLUŽBA MŮŽE POMOCI?
Konzultace s lékařem včetně zprostředkování druhého názoru lékaře.
Rady s léky a vysvětlení lékových interakcí
Vyhledání nebo přímé objednání ke smluvnímu lékaři
Zajištění dopravní zdravotní služby na základě příkazu nebo pro samoplátce
Poradenství při chronických onemocněních
Zprostředkování preventivních a screeningových vyšetření
JAK JE ASISTENČNÍ SLUŽBA DOSTUPNÁ?
V APLIKACI VITAKARTA
se bez osobní návštěvy ordinace dostanete do sekce
Online medicínská poradna,
kde vždy do 6 hodin dostanete odpověď od praktického lékaře, případně do 48 hodin odpověď
od specialisty. Prostřednictvím
Objednání k lékaři můžete požádat o vyhledání lékaře nebo
se na vyšetření rovnou
objednat.
Máte-li akutní zdravotní potíže, např. krvácení či prudké bolesti, volejte přímo linku 155 nebo
112.
Asistenční služba nenahrazuje Zdravotnickou záchrannou službu!
SLUŽBA NEPOKRÝVÁ VŠEOBECNÉ DOTAZY!
Tuto agendu řeší informační linka OZP na telefonu 261 105 555 (pracovní dny 8:00-18:00) nebo
prostřednictvím
elektronické podatelny.
Jak informace předat?
- Identifikační údaje (jméno a číslo pojištěnce)
- Podrobně popsat požadavek
- Kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mail)
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
V případě, že hodláte využít asistenční služby, berete na vědomí, že vaše osobní údaje nezbytné pro zajištění služeb, například pro vyhledání poskytovatele zdravotních služeb (lékaře) a objednání k němu, mohou být sděleny asistenční službě a příslušnému poskytovateli zdravotních služeb.